sobota, 17 września 2011

Jessie J.

Dzisiejszą notkę chciałabym poświęcić niezwykłej wokalistce, która fascynuje mnie już od jakiegoś czasu, a jest nią- Jessie J. Moja pierwsza styczność z jej kawałkiem "Price tag", była dość obojętna. Potraktowałam ten kawałek jak jeden z wielu, które słyszę w radiu. Pewnego dnia pokusiłam się jednak, żeby sprawdzić kim tak w zasadzie jest ta Jessie J i dlaczego jest koło niej tak głośno...
Odpaliłam YouTube i przesłuchałam "Do it like a dude". Spodobał mi się w tym kawałku "czarny" klimat, oszałamiający wygląd Jessie i jej styl bycia. Oczywiście pudrowane teledyski nie podbijają mojego serca, także musiałam obejrzeć jakiś występ Jessie J live. W tym momencie już kompletnie się w niej zakochałam! Dziewczyna nie tyle co ma świetny głos, dobrą technikę, genialne ruchy, ale i swoistą naturalność bycia na scenie. Byłam i nadal jestem pod wielkim wrażeniem! Koniecznie polecam obejrzeć:

Kiedy przesłuchałam całej płyty, jedyne co przychodziło mi na myśl to "chcę więcej"! Kawałki: Nobody's perfect, Who's laughing now czy Who you are wpadły mi w głowę, ucho i serce. Jakby to powiedział Nergal, ta dziewczyna zaliczyła moje wszystkie 3 bazy! Marzę, aby móc się znaleźć kiedyś na jej koncercie!


Wraz z fascynacją Jessie J, przyszła do mnie kolejna mania, tym razem na jej usta! Bogato zdobione cekinami, bądź intensywnie nasycone kolorem- właśnie taki styl charakteryzuje Jessie J. Czy zna się ktoś na kosmetykach potrzebnych do osiągnięcia takiego efektu? Będę wdzięczna za informacje :)


Na zakończenie chciałabym pokazać równie interesujący filmik, nagrany podczas próby z zespołem. I niech ktoś teraz powie, że ona nie potrafi śpiewać ;)


Tekst piosenki szczególnie przykuł moją uwagę. Jest w nim mowa o tym, jak niegdyś mała Jessie była postrzegana przez swoich rówieśników. Wiecznie wyśmiewana i traktowana jak "alien". Kiedy odniosła sukces nagle reszta świata, jakby zapomniała o przeszłości i za wszelką cenę chciała być jej przyjacielem.
Zwykle łatwo jest nam się z kogoś naśmiewać, ale nie zapominajmy, że w przyszłości role mogą się odwrócić!

So make your jokes
Go for broke
Blow your smoke
You're not alone
But who's laughing now
But who's laughing now
So raise the bar
Hit me hard
Play your cards
Be a star
But who's laughing now
But who's laughing now (...)

12 komentarzy:

  1. ja też uwielbiam Jessie J! A piosenka "Who`s laughing now" niesie ze sobą dobre wnioski :) Ludzie często naśmiewają się z innych, to jest ten błąd który powinien być wyeliminowany całkowicie, choć to niemożliwe :D
    Też jestem ciekawa co do tych efektów na ustach Jessie J :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ją lubię.A ostatnia piosenka jest wprost rewelacyjna.Jestem w niej zakochana.

    Nadal trzymam za was kciuki mocno ;)Pozdrowienia dla zespołu^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co.Wkrótce wstawię na bloga kolejny link do waszej piosenki i myślę o wstawieniu linku na gadu.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam pojęcia za pomocą jakich kosmetyków da się uzyskać taki efekt, ale sama chciałabym wiedzieć bo jest niesamowity ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. "Czy zna się ktoś na kosmetykach potrzebnych do osiągnięcia takiego efektu? Będę wdzięczna za informacje :)" kopiuj,kopiuj po co być już dzisiaj oryginalnym...

    OdpowiedzUsuń
  7. @Anonim: Mam wielką przyjemność z poznawania nowych technik makijażu i wcale nie widzę w tym nic złego. Jeśli zapragnę to ubiorę się nawet w kreację uszytą z mięsa i mam dosłownie gdzieś Twoje równie marne zdanie, jak anonim, pod którym występujesz. Nie czuję się być czyjąś kopią w żadnym calu. Wszystkie rzeczy są dla ludzi, a ja jestem syntezą tego co mi się podoba ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. czy mi się wydawało, że byłaś na castingu w Mam Talent i że za tydzień pokażą cię w tv? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ją! :)

    Zapraszam na http://rosalie-jones.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubię Jessy J. kurde też mnie coś na te usta wzięło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewelinko, jak chcesz uzyskać "domowo" każdy kolor na ustach, żeby wyglądał ładniej to odsyp sobie kolor jakiegoś cienia do oczu (w kolorze, który chcesz mieć na ustach) i zmieszaj z błyszczykiem (ja to robię najczęściej z takim w kolorze clear). Co do tych kolców na ustach to są to po prostu przyklejone ozodoby takie, które można spokojnie kupić w sklepie z ozdobami do paznokci ;) Ja zawsze takie ozdoby kleje na klej do rzęs... wtedy mam pewność, że nie będzie go widać a cyrokonie czy borkat czy inne ozodoby nie odpadną nawet podczas jedzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń