poniedziałek, 21 maja 2012

2. Live

Od drugiego live zaczęłam przechodzić pierwsze metamorfozy. Jako, że był to odcinek w stylu disco, trzeba było zmienić dotychczasową stylówę... Oczywiście nie przyszło mi to wcale łatwo. Nie obyło się bez krzyków i dąsów na kostiumografa, a później na fryzjera. Nie przywykłam do noszenia cekiniastych kiecek, a już na pewno nie miałam nigdy na głowie loków (nie licząc Pierwszej Komunii Świętej). Tak przeżywałam te loki na głowie, że od kręcenia się przez przypadek fryzjerka upaliła mi ucho lokówką (co jest nawet zabawne... :D). Moje całe niezadowolenie widać w kulisach: [ http://xfactor.tvn.pl/wideo/1,1,zobacz-co-dzialo-sie-za-kulisami-drugiego-odcinka-x-factor-na-zywo,144139.html ]
Miałam zupełnie inną wizję na ten live, ale niestety legła w gruzach i musiałam pogodzić się z tym, co mi wcisnęli. Byłam z tego powodu bardzo nie zadowolona i czułam się fatalnie, ale miałam jeden cel- dobrze zaśpiewać. Przed występem trochę wahałam się, jak odbiorą mnie ludzie, bo przecież totalnie się odmieniłam, czego nigdy nie chciałam. Z perspektywy czasu nie boli mnie już tak bardzo ten look, a wykonanie "I will survive" oceniam jako najlepszy mój występ do tej pory (pod względem wokalnym). Standardowo haterzy będą się czepiać, że śpiewam z manierą, duszę się i kto wie co tam jeszcze, ale ja jestem z tego występu bardzo zadowolona :)
Tutaj można obejrzeć występ: [ http://xfactor.tvn.pl/wideo/1,1,ewelina-lisowska-w-wydaniu-disco,143074.html ]

W tym odcinku pożegnaliśmy BIBę, który pomimo tego, że nie ma go już oficjalnie w programie, cały czas fizycznie jest z nami i dowozi słynne jabłka z Grójca :)








6 komentarzy:

  1. to był twój najlepszy występ ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w stylu disco żaden z uczestników nie czuł się dobrze. Poradziłaś sobie świetnie.

      Usuń
  2. Nie mogę napisać tak jak Sylwia,ponieważ dla mnie każdy twój występ jest zajebisty. Masz genialny głos,jestem twoją wielką fanką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że ta długa przerwa w Twoich komentarzach nie wynikła z jakichś "ale" producenta programu ;) Jedź dalej - trzymamy kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W drugim lajfie wyglądałaś jak klasyczny lachon. I to zrobiło Ci bardzo dobrze, bo w przyszłości masz rozpalać zmysły a nie uczucia macierzyńskie vel "kruszynka".
    No i ta cała zmiana wizerunku wyszła na dobre bo bardzo dobrze wyglądałaś, chociaż strach był że te loki już tak zostaną do końca jak to bywa często w talent show.
    Niechęć do zmian jest naturalna, ale na tym polega ten program. Ma was uczyć innych stylów, żebyś po programie bardziej świadomie decydowała o swojej muzyce.
    Sam wykon oczywiście bardzo dobry bo pokazałaś swoją barwę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawde niezly jest ten jej pierwszy singiel:
    http://www.mp4.com.pl/index.php?str=lf&no=273076

    OdpowiedzUsuń