sobota, 14 kwietnia 2012

Judges' Houses.

Przyszła pora na moją relację z Domów Jurorskich! Trzeba dodać, że zanim wyjechałam do Warszawy, musiałam się solidnie przygotowywać. Nie znam się na technikach śpiewu i tak na prawdę nic o nim nie wiem. Stwierdziłam, że przyda mi się pomoc... Z tego względu poszłam na lekcje śpiewu do VoiceOn (http://voiceon.pl/). Zwykle kojarzyłam sobie tego typu lekcje z nudą, klasycznym śpiewaniem i ćwiczeniem nudnych wprawek. Tu natomiast było inaczej! Jako, że szkoła posługuje się zachodnimi metodami, można się tam nauczyć kompletnej techniki wokalnej, czyli nawet growlu! Byłam w niebo wzięta- od razu wiedziałam, że to jest dla mnie. Po każdej lekcji czułam, że wiem więcej i więcej potrafię. W chwili dzisiejszej jestem w pełni zadowolona z tego, czego się tam nauczyłam i nie zawaham się tego użyć ;) Bardzo polecam tę szkołę- na pewno się nie zawiedziecie!

Kiedy już byłam cała gotowa, piosenka była dopracowana, a sukienka wisiała w szafie i czekała na tę chwilę, mogłam spokojnie wyjechać.
Byłam w Warszawie dzień wcześniej, bo od rana trwały nagrania. Całe szczęście hotel mieliśmy zapewniony, a w zasadzie to apartamentowiec! Każdy mógł w spokoju przygotowywać się na występ, choć na chwilę relaksu nie można było sobie pozwolić.
Pierwszego dnia pobudka z samego rana i kręcenie scen wychodzenia z hotelu, przyjazdu do domu jurora i wszelkich wywiadów. Niby to nic takiego, ale dzień był pracowity i męczący. Kiedy wieczorem wróciłam do apartamentu, nie marzyłam o niczym innym niż sen. Niestety nie mogłam w spokoju odpocząć, bo w nocy wtargnął do mnie niezapowiedziany gość, czyli BIBa! Niektórzy mają do niego jakieś dziwne uprzedzenia, że niby gwiazdorzy i się popisuje... Nic z tego nie jest jednak prawdą. Biba to bardzo fajny gość, a wszystko co robi wynika tylko z jego nadmiernej nadpobudliwości. Nie wyczułam w nim ani grama gwiazdorstwa. Wierzcie mi- on nie robi tu nic na pokaz, na żywo jest równie "pokręcony" ;) Tak więc, gdy odwiedził mnie BIBa obgadaliśmy sobie wiele spraw i dał mi tego dnia niesamowite wsparcie- zarówno jak i dnia następnego, kiedy zadzwonił rano i powiedział, że trzyma za mnie kciuki!

Drugiego dnia było spotkanie z Tatianą i jej nauczycielką śpiewu- Veroną. Verona przeprowadziła z nami takie małe warsztaty. Próbowała nas rozluźnić, a przede wszystkim nasze gardła. To bardzo pozytywna kobieta! Po warsztatach zostało nam już tylko przygotowanie się do występu.

                                                           źródło: Grzegorz Press | TVN

Całe szczęście makijaż mieliśmy tam zapewniony, więc nie trzeba było samemu się z tym użerać. Niestety nie mogłam pozwolić sobie na zmianę fryzury, bo nie miałam już na to czasu. Wszystko toczyło się tak szybko, że ledwo zdążyłam założyć sukienkę. W końcu sam występ... Pomimo tego, że dużo ćwiczyłam, bardzo się stresowałam. Sama nie wiem czego. Być może nie przywykłam do takich kameralnych występów i jakoś źle się z tym czułam. Zeszłam cała sztywna i zaczęłam śpiewać. Miałam nadzieję, że to się zmieni, kiedy zacznę śpiewać. Niestety tak się nie stało. Z każdą nutą czułam, że jest źle, że to nie tak jak ćwiczyłam.
 ( Występ: http://xfactor.tvn.pl/wideo/1,1,zestresowana-ewelina-lisowska,131344.html )
Z min Tatiany i Verony nie można było za dużo wyczytać. Nie miałam pojęcia czy im się to podoba czy nie, a tak bardzo chciałam przekazać im swoje emocje. Czegoś jednak mi zabrakło. Nie wiem czy to ich spojrzenia mnie paraliżowały... Po prostu nie czułam się sobą, nie czułam, że śpiewam. Wyszłam taka zrezygnowana, bo przecież na próbie wychodziło mi to o wiele lepiej... Poszłam na obiad i nie wytrzymałam tej presji. Wiedziałam, że dużo osób żyło moim występem i bardzo mi pomagało w przygotowaniach do niego. Nie chciałam ich zawieść, a czułam, że nie dałam z siebie wszystkiego. Było mi tak smutno z tego powodu. Czułam, że zawiodłam samą siebie. Nie wytrzymałam i popłakałam się nad talerzem pełnym ziemniaków, mięsa i fasolki. Później nie było wcale lepiej. Kiedy wzięto nas na "wywiad" przed ogłoszeniem wyników i pytano jak się czujemy itp, tak bardzo byłam z siebie niezadowolona, że im dłużej o tym mówiłam, tym bardziej było mi źle. W tym momencie popłakałam się po raz drugi. Nie chciałam zawieść tych, którzy we mnie wierzą. Nie chodziło tu już o samo przejście dalej, tylko o to, że nie dałam z siebie 100%.


Przed samym ogłoszeniem wyników miałam bardzo mieszane uczucia. Nie wiedziałam czego się spodziewać, bo wszyscy tak genialnie śpiewali, że sama miałabym problem w wyborem. Na ogłoszenie wyników poszłam pierwsza. Zaczęło się od tego, że Tatiana mówiła o tym jak bardzo spodobałam się na castingu i jak świetnie poradziłam sobie na bootcampie i na dzisiejszych warsztatach z Veroną. Następnie powiedziała, że po dzisiejszym występie miała nade mną znak zapytania- w zasadzie ja sama miałam nad sobą znak zapytania... Podziękowała mi za udział i powiedziała, że nie przechodzę. Przyjęłam to na klatę. Już byłam gotowa do wyjścia, kiedy Tatiana zaczęła kontynuować: To nie był Twój czas... Twój czas będzie 21 kwietnia na live :) W tym momencie kolejny raz w tym dniu się poryczałam. Aż mi wstyd, że taka ze mnie beksa. Niestety emocje wzięły nade mną górę i poszło... Kiedy dziewczyny usłyszały, że nie przechodzą dalej, płakałam razem z nimi. Nikt by chyba nie pomyślał wtedy, że właśnie spełniło się jedno z moich marzeń, a ja rozpaczam jak szalona. Nawet nie czułam wtedy jakiejś specjalnie dużej radości. Bardzo się razem zżyliśmy tego dnia i było mi przykro, że część z nas musiała odpaść.


                                                        źródło: Grzegorz Press | TVN

Po nakręceniu ostatnich wizytówek, tym razem już jako trójka, pojechaliśmy do apartamentowców. Tam wraz z dziewczynami zamówiłyśmy pizzę i zrobiłyśmy sobie taki mały babski wieczór, a w zasadzie to nockę, bo było już późno. Następnego dnia wróciłam do domu.

                                                                źródło: Grzegorz Press | TVN

40 komentarzy:

  1. Gratuluje !
    Sama się popłakałam przed tv ze szczęscia jak przeszłaś.! Powodzenia życze ;* ;D
    Ewelina uwielbiam Cię! A występ dla mnie był cudowny ... ;D

    gocha.

    OdpowiedzUsuń
  2. łoo a ja pamiętam, kiedy w wakacje założyłaś bloga i byłam jednym z pierwszych obserwatorów ... wtedy tak podobały mi się Twoje covery <3
    a to zaskoczenie, kiedy zobaczyłam Cię w mam talent a potem w x factor ? -bezcenne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham to co robisz, Kocham Twój głos, Kocham Twój talent, Kocham to jak wyglądasz, Kocham Ciebie! - Dla mnie juz wygrałaś "X" :) ...wiem, że to nierealne, ale chciałbym Cię kiedyś poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelino jesteś jedną z dwóch osób dla których ogląda się X-factora, druga była Klaudia... szkoda, że nie będzie jej z Tobą :/
    Trzymam kciuki i liczę, że zmieciesz wszystkich i wygrasz!!! :*

    szczypior.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję przejścia dalej!
    Stresowałam się razem z Tobą, na szczęście udało się:)
    Powiedziałam sobie, że jak nie przejdziesz to już nie oglądam tej edycji:)
    Brawo Ewelina!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem z toba od mam talent :) Powodzenia w finale : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Evelynn jak ja Cię uwielbiam to nie masz pojęcia !
    Kibicuję Ci od początku, mi się podobało jak dzisiaj śpiewałaś, początek najlepszy !
    Martwiłem się reklamą bo płakałaś, i cały odcinek trzymałem kciuki abyś przeszła dalej, no i się udało ! Ciesze się bardzo :) :) :)
    A blog super, częściej się dziel z nami wrażeniami, czekam i pozdrawiam, Mateusz z Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. żartujesz sobie? łzy do kamery to same plusy dla tivi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z kim sie najbardziej zżyłaś? co sadzisz o Klaudii?

    OdpowiedzUsuń
  10. Od początku ci kibicuje i nie wiem czego nie podobał się tobie twój występ, ale moim zdaniem on był najlepszy ze wszystkich <3
    Powodzenia na liveach.
    Ps.
    Masz zagwarantowanych ode mnie minimum 10 smsow co odcinek ;pp
    No bo musisz wygrac bo jestes najlepsza :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem facetem ale jak przeszłaś to też łezka mi poleciała

    OdpowiedzUsuń
  12. trzymam kciuki za występy na żywo! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewelina! Proszę Cię, nie przejmuj się tak fanami. Ja sama mimo tego, że wiem, że potrafisz śpiewac lepiej byłam BARDZO zadowolona. Jak już wcześniej wspomniałam uważam, iż powinnaś zając co najmniej zaszczytne drugie miejsce. Kocham to w jaki sposób śpiewasz i uważam, że zasługujesz na wielkie brawa, bo mimo tego,że byłaś nieziemsko zestresowana poradziłaś sobie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewelinko ja też się popłakałam ze szczęścia ,że jesteś w finale !!!Powodzenia kochanie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewelina, świetnie, że przeszłaś dalej. Gratulacje i powodzenia! :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Evelynn!
    Uwielbiam twój głos, uważam że jesteś prześliczna i chciałbym cię kiedyś bliżej poznać :)Muszę przyznać że też się martwiłem czy przejdziesz bo w reklamie widziałem że płakałaś, ale jednak dałaś radę ;)BARDZO się cieszę.
    A jak już usłyszałem przed chwilą ten kawałek http://www.youtube.com/watch?v=Dc2vddPTeoI
    to mnie zatkało. Teraz to już wpadłem po uszy xD Moim zdaniem twoje wykonanie jest lepsze od oryginału, i chyba to jest twój najlepszy jak na razie cover (chociaż poprzednie też były świetne ;) ) Powodzenia na live,
    twój wierny i kochający :P fan Mark :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Za bardzo się stresujesz, to cie ogranicza. Troche to dziwne, bo przecież masz już troche doświadczenia w występach. Na pewno trzeba coś z tym zrobić, bo nie możesz tak występować sparaliżowana. Trema w niczym ci nie pomoże. Może spytaj się Ewy Farnej jak ona to robi, że nigdy nie ma tremy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia ! mam nadzieje ze wygrasz ten program .. : ** masz zajebisty glos. mam nadzieje ze bedziesz dalej kontynuowac realizacje swoich marzen i kariery. ;) zycze ci jeszcze raz powodzenia w "x factor" mam nadzieje ze wygrasz. trzymam za ciebie kciuki . nie zmarnuj swojego talentu lecz przeciwnie wykorzystaj go ! a tak na marginesie masz fantastyczny zespół : ))

    Natalia i Daria Szczecin : *

    OdpowiedzUsuń
  19. A czy domy jurorskie, to prawdziwe domy jurorów, czy wynajęte na potrzeby programu? :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Siedziałam cały program z zaciśniętymi kciukami i czekałam na ogłoszenie wyników. Gratuluję :D Już się nie mogę doczekać występów live :D Na pewno Twój występ będzie genialny :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak tego nie oglądam, tak Ci kibicuję. Cieszę się, że przeszłaś dalej. Mam cichą nadzieję, że wygrasz <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję :)No i oczywiście trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Boże jaka raość. Wczoraj gdy na facebooku miałam napisać że ci gratuluję to napisałam tylko Przeszłaś ! :). Jak się cieszyłym. Teraz wiem że muszę kasę na phonie oszczędzać. :D 3mam kciuki ;P Pozdrawiam Zuza.

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne zdjęcia, zazdroszczę Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  25. będe trzymać mocno kciuki. Zapraszam na moje blogi z recenzjami muzycznymi i książkowymi.

    OdpowiedzUsuń
  26. Na początku chciałbym Ci pogratulować przejścia dalej. Uważam, że trema Cię zjadła i nie pokazałaś swojego talentu i faktycznie ja nie czułem emocji oglądając Twój występ.
    W kolejnym etapie będą decydować widzowie. Masz dużo fanów - podejrzewam, że chyba najwięcej - ale jeżeli będą mieli wybierać między Tobą a jakimś innym artystą, którego lubią, szanują, ect. wybiorą tą która lepiej zaśpiewa.
    Możesz wygrać ten program, ale najważniejsze żeby na czas wstępu zapomniała o pokładanych w Tobie nadziejach ludzi, bo podejrzewam że to właśnie to Cię tak paraliżuje. Mi osobiście to pomaga.
    Życzę Ci udanych występów i wytrwałości, resztę osiągniesz sama.
    Pozdrawiam
    MB

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję! Według mnie zaśpiewałaś świetnie, bardzo mi się podobało. Słuchałam twojego występu kilka razy pod rząd i się zachwycałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mysle ze masz duże szanse na wygranie:
    1.Jestes charakterystyczna ty i twoj glos;p
    2.Masz najwiecej fanow na facebooku z wszystkich finalistow
    3.twoj wystep w x-factorze obejrzało na youtubie najwiecej osob ze wszystkich wystepow 2 edycji.
    3.jestes z wroclawia co tez daje wieksze szanse bo caly wroclaw juz glosuje na ciebie;))
    4. no i masz duzo fanow przez twoj zespol, ktory jest extra:))

    jak dla mnie WYGRASZ!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. a mi tam się bardzo podobał twój występ :)
    i gratuluje że przeszłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie śpiewasz , ale uważam, że w tym ostatnim występie nie poszło ci dobrze ... Powinna przejść Klaudia no, ale jak zawsze to bywa nie ma sprawiedliwości na tym świecie ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Dwie moje ulubione wokalistki na jednej fotce :) http://4.bp.blogspot.com/-VVBnGt0lSBI/T4lxZmSZLGI/AAAAAAAAJo0/gv8t23z0E48/s1600/2012-03-16+22.24.02.jpg
    Nigdy nie oglądam tych idiotycznych programów, ale to wielki zaszczyt móc Ciebie słuchać :) Zużyłaś już cały przyznany Tobie zasób tremy, więc teraz, gdy już wiesz, że jesteś genialna, tremy nie potrzebujesz ;) Zrób jej mały pogrzeb - taką imprezkę pożegnalną z przyjaciółmi :) Jesteś najlepsza i czekam na więcej. Chciałbym kiedyś usłyszeć Cię na żywo - mam nadzieję, że już niedługo, bo Twoja płyta już mi nie wystarcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. 1.Kocham Cię !
    2.Twój głos też !
    3.Dzięki Tobie uwierzyłam w siebie... Dziękuję Ci za wsparcie.Od zawszę marzę o xFactor.
    4.Nigdy nas nie zawiedziesz. Jesteś cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Klaudia nie przeszła ;C Ona była genialna a ty nie dorastasz jej do pięt ;/

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam Cię, że to tutaj opisujesz. Lubię Cię, jako osobę, Twój wygląd był cudny, buty i sukienka <3. Występ również mi się podobał!
    Te zdjęcia w lustrze, to taka namiastka tego wszystkiego z mniej oficjalnej strony, super! ja się popłakałam, ale jak Klaudia odpadła. Szkoda, że nie możecie być obie w odcinkach na żywo!
    buziaki i dawaj z siebie wszystko dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  35. ,,Sama się popłakałam przed tv ze szczęscia jak przeszłaś.!''
    dokładnie ja ryczałam ze szczęścia pierwszy raz, nigdy wcześniej mi się t nie zdarzyło.. xd Ale takie szczęście mnie jeszcze w życiu nie spotkało... Oby tak dalej <3
    A Twoje relacje są genialne, pisz więcej, wszystkie przeżycia :)
    I czekamy na finał X Factor, głosujemy na Ciebie i po Twojej wygranej czekamy na Twoją płytę i Twojego zespołu! :D /toxi97

    OdpowiedzUsuń
  36. Blagam, powiedz gdzie nabylas ta sliczna skukienke widaczna na zdjeciach powyżej. Bardzo mi zależy na Twojej odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  37. "Klaudia nie przeszła ;C Ona była genialna a ty nie dorastasz jej do pięt ;/"
    Klaudia śpiewa po prostu inaczej. To jest idiotyczne porównywać dwa tak różne wokale. Pisząc to jako człowiek sklasyfikowałeś(-łaś) się jako idiota.

    Od początku kibicowałem obydwu dziewczynom (co pisałem powyżej anonimowo), Małej Syrence i Zioło. Każdy z tej czwórki ma w sobie coś niepowtarzalnego, nieszablonowego i każdego widziałbym na pierwszym miejscu. Prawda jest jednak taka, że ten program nie premiuje indywidualności. Wszystkie osoby, które dotarły aż tutaj, mogą się czuć wyróżnione i mogą dalej pracować nad sobą. Pierwsze miejsca w tego typu turnieju to wcale nie pewniak na udaną karierę. Jeżeli nie odpuścisz sobie przyszłości "wielki głosie w małym ciele", to w sumie możesz już zrezygnować z udziału w tym programie - sukces i tak już masz zapewniony ;) Liczy się dalsza praca, nie turniej. Po takim komplemencie, jaki padł z ust Tatiany na castingu, już wszystko wygrałaś (dla przypomnienia: "Ja pierdolę! Przepraszam..."). Powodzenia ;) Rzeszów Ci kibicuje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. A ja mam pytanie skąd jest ta sukienka którą miałaś na wystepie ? :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny wpis i oczywiście gratulacje. Bardzo się cieszę, że jesteś w odcinkach live, a dodatkowo będzie super jak wygrasz ten program, choć i bez niego dasz radę.
    Trzymam za Ciebie kciuki, wierny fan od Mam Talent ;).

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziewczyno jesteś genialna,odkąd cię usłyszałam w Mam Talent stałaś się jedną z moich ulubionych wokalistek ! Jesteś boska i uwierz w siebie,bo nie zawsze jest dobrze ale jak to się mówi"raz na wozie,raz pod wozem " :D

    OdpowiedzUsuń