wtorek, 26 lipca 2011

On the stage.

Bywają ludzie, którzy stoją na scenie bez świadomości bycia na niej. Po co więc na niej stoją? Bo lubią kiedy się na nich patrzy. Zawsze bałam się tego wzroku i czasem wolałam, żeby nikt na mnie nie patrzył. Nie potrafiłam jednak żyć bez wejścia na nią.

Długo szukałam swojej drogi wyrazu. Oswajałam się, niczym dzika zwierzyna z czymś, co było przecież takie naturalne. Wystarczyło tylko przelać swoje emocje na ludzi. Często jednak wstydzimy się otworzyć na innych, bądź też obawiamy się ich reakcji. Nikt przecież nie chce być wyśmianym.
Kiedy odkryłam, że nie rusza mnie już śmiech, pogarda i nienawiść ze strony innych, stanęłam na niej pewnymi stopami, bez obawy, że coś nie wyjdzie. Najważniejsze, żeby ufać samemu sobie i być pewnym tego co się robi. W końcu komu bardziej możemy zaufać jak nie nam samym?

Mam wiele marzeń, które chciałabym na niej zrealizować. Wciąż robię za mało- bynajmniej nie tyle, ile mnie satysfakcjonuje. W dzisiejszych czasach nie liczy się tylko sama muzyka, trzeba też zrobić dobre widowisko. Niewątpliwie mistrzynią w tym jest Lady Gaga, której każdy występ jest jedyny w swoim rodzaju. Odpowiada za to sztab specjalistów, a wszystko wiąże się z dużymi pieniędzmi. Artysta przestaje być artystą, a staje się firmą zarabiającą pieniądze. To przykre, że zwykle oglądamy/słuchamy to co jest na sprzedaż, a nie to co płynie prosto z serca. Zbyt wiele gwiazd leży na sklepowej półce, a zbyt mało oddaje ludziom siebie. Być może dlatego nikt nigdy mnie nie "kupi". Nie jestem za dobrym produktem na sprzedaż. Skoro jednak urodziłam się na scenie, chcę też na niej umrzeć, bez względu na to ile osób będzie wtedy na mnie patrzyło.


26 komentarzy:

  1. Świetnie masz racje nie ma co się przejmować za bardzo ludzmi bo nie poszłoby się do przodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na scenie całkiem nieźle sobie radzisz, grunt to mocno w siebie wierzyć, a pogardliwe uśmiechy na twarzach biorą się z zawiści poprostu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze jeżeli na zawsze pozostaniesz sobą. :)
    I jeśli nic nie będziesz robiła na pokaz.
    Bo niestety dzisiejsza muzyka zalicza się na dobry dzwonek na komórkę.
    A brakuje dobrych rockowych zespołów szczególnie w Polsce. :)
    Trzymam za Ciebie mocno w kciuki.!
    I mam jeszcze jedno pytanko: Byłaś może na koncercie Paramore.? : )

    www.louis-tbr.blogspot.com

    Mam nadzieję że mnie również odwiedzisz.W końcu walczymy o to samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Twoją notkę ;) wyraziłaś wszystko, co sama chciałabym powiedzieć o dzisiejszym postrzeganiu wokalistów/wokalistek...

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba pozostaje mi tylko zaprosić cię do mojego miasta żebyś zapoznała się też z naszą sceną, na pewno cię polubi (:
    widzę stuprocentową rację w tym co piszesz o ludziach, którzy tworzą by sprzedać, może nawet nie tworzą bo po prostu nagrywają. Większość pisała kiedyś swoje piosenki, a teraz ktoś robi to za nich. Trzymam za ciebie kciuki i żebyś nigdy nie przestała pokazywać siebie w tym co robisz (: ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem co mam powiedzieć, zakochałam się w Twoim głosie, jesteś niesamowita.
    to co piszesz o dzisiejszych wokalistach to prawda, tworzą muzykę "na sprzedaż" to tylko zwykła komercja i nie ma w tym prawdziwych uczuć.
    Z Tobą jest inaczej co słychać że w to co robisz wkładasz serce,
    oczywiście będę tutaj zaglądać i dodaję się do obserwatorów;***

    OdpowiedzUsuń
  7. mowie to cholernie rzadko, ale podoba mi się siła w twoim głosie:) troche jeszcze musisz poćwiczyć ale dobrze jest :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia :)

    Uważam jak inni, że wiele gwiazdeczek co są sławni i tak jak ty pisałaś, są maszynami do pieniędzy nie dają słuchaczom przekazu, nic rozsądnego nie przekazują. Wasz zespół ma zdecydowanie dobrą muzykę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma za co, życzę powodzenia, często chodże na koncerty kto wie może kiedyś pojawię się na waszym :> i zapraszam na mojego bloga, gdzie punk rock przegrał z próżnością xD co sie z tym światem dzieje:D:D pozdro

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia mnie powaliły :) Ja też jestem tu nowa. Powodzenia w robieniu tego co kochasz:* Głos mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mądre słowa, na prawdę.
    Zdjęcia są prześwietne!
    I co do Lady Gagi i innych gwiazd, masz rację. Produkują sobie pieniądze. Albo jak niektórzy śpiewają z playbacku - to już do końca powala.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomimo tego,że nie słucham takiej muzyki , to naprawdę podoba mi się Twój głos :)

    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łaał, pozazdrościć :)
    Obserwujemy ?
    Pozdro <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny głos, można na chwile zapomnieć o rzeczywistości..I super notka, wszystko prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. masz naprawdę boski głos :]

    OdpowiedzUsuń
  16. masz świetny głos , nie zmarnuj tego !

    OdpowiedzUsuń
  17. masz super głos ;D
    pozazdrościć ;D
    Obserwujemy;D
    ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz wielki talent. Też chciałabym umieć śpiewać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zajebisty głos :)
    masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz świetny głos!
    Zazdroszczę ja nie potrafię nawet gamy poprawnie zanucić ;)
    zapraszam do mnie:)
    Dziś będzie NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz talent i odwagę. Gdy ja mam wyjść na scenę np. w szkole strasznie się stresuje i boję, że coś pójdzie nie tak. Moim zdanie bardziej liczy się śpiew, niż dobre widowisko.

    OdpowiedzUsuń
  22. To, co napisałaś, dało mi do myślenia.
    Uważam, że nie nadajesz się dla szerszej publiczności. Nie zloście się, to komplement, już wyjaśniam, dlaczego.
    W ogóle nie spodziewałabym się takiej dojrzałości po kimś, kto ma taki talent. Jestem przyzwyczajona, że nasze gwizdy to sztuczne panieneczki, pełne obłudy. A Ty taka nie jesteś z tego, co zobserwowałam. Ludzie nie są na Ciebie gotowi. Przynajmniej nie w Polsce. Wierzę, że masz sznsę zrobić kiedyś wielką karierę i życzę Ci tego z całego serca. Mam nadzieję, że nie będzie to wiązało się w Twoim przypadku z porzuceniem własnych wartości. Jesteś nisamowitą osobą. Cofnę się do arcjiwum i będę dalej śledzić Twoje losy. Ugh... Piszę trochę bez sensu. Ale jestem pod wrażniem.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. zdolna i piękna :) ;D

    wpadaj do mnie ;);p

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego głosu :)
    Masz talent!
    A.

    OdpowiedzUsuń