środa, 20 lipca 2011

Welcome to my Wonderland!

Witam tych, którzy chcą mnie czytać oraz tych, którzy nie chcą. Kim jestem? -Nikim szczególnym... ale to co robię sprawia, że czuję się wyjątkowo.
Czym więc się zajmuję? -Muzyką. Ta niewątpliwie magiczna sztuka, fascynuje mnie od dzieciństwa. Już wtedy stawiałam pierwsze kroki na scenie i po raz pierwszy czułam co to trema. Na przestrzeni dwudziestu lat mojego życia, bo tyle już stąpam po tym świecie, kształtowałam siebie i swoją artystyczną świadomość. Grałam na pianinie i gitarze klasycznej, a długi był spis instrumentów, na których chciałam grać... Muzyka otaczała mnie wszędzie i jako osoba podatna na to uzależnienie, wstrzykiwałam ją w siebie jak najwięcej. Nie zostałam jednak ani pianistką, ani gitarzystką. Nigdy nie spróbowałam swoich sił w balecie i nigdy nie namalowałam idealnego obrazu. Moim środkiem wyrazu stał się głos. Był zawsze pod ręką i najłatwiej było go użyć. Jednak jak na 19 lat 11 miesięcy i 3 dni nie osiągnęłam w tej dziedzinie niczego specjalnego.
Śpiewam w kapeli rock/post-hardcore, a nazywamy się Nurth. Jest to bez wątpienia najlepsza część mojego życia i chyba jedyna, dzięki której czerpię satysfakcję.
Zdecydowałam się na pisanie tego bloga, bo chcę pokazać jak wygląda moje życie i jak wiele pracy w nie muszę włożyć. Chcę dzielić się chwilami szczęścia oraz rozczarowaniami. Chcę pokazać ciężką drogę do spełniania swoich marzeń, które nie koniecznie się spełnią. Jeżeli jesteście ciekawi jak potoczą się moje losy, zapraszam do czytania.


23 komentarze:

  1. Całkiem fajnie sobie radzisz.Też kiedyś o tym myślałam ;) Będę wpadać na pewno.Informuj mnie o nowych notkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodam Cie do obserowawanych - miło mi będzie będąć świadkiem Twojego talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę ci zazdroszczę! Moją pasją także jest muzyka. Marzę o tym by występować - ty masz taką możliwość. Życzę Ci więc wielu sukcesów na Twojej muzycznej drodze. Z przyjemnością będę obserwować jak toczą się Twoje losy :)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, ja kiedyś komentowałam Twojego fotobloga, nie wiedziałam że założyłaś blogspot'a. Dodaję do obserwowanych, ponieważ cenię sobie ludzi, którzy nie zatracają swojej indywidualności.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. W mlodości - siła. Lubię ludzi którzy dążą do postawionego sobie celu.Napewno będę Ci kibicować.
    Już dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo chętnie zainteresuję się czytaniem bloga :) możesz powiadamiać mnie o nowych wpisach? Jakoś nie idzie mi śledzenie każdego bloga, który czytam, a uwierz, że nie jest ich mało :) Po za tym sama mam marzenia i czasem brakuje mi sił żeby je spełniać..
    + dodaje do obserwujących :**

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja SaraH dziękuje za wejście na mojego bloga, świetnie śpiewasz , śpiewanie to również moja pasja kiedyś chciałabym mięc coś z nią wspólnego tak naprawde to moje marzenie czasmi wątpie, że sie spęłni... :) To twoja piosenka ?? świetna serio pozdrawiam tak trzymaj :) Sarah
    zapraszam na www.sarahkeylej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie śpiewasz!
    Dodaję cię do obserwowanych.
    A ta piosenka bardzo bardzo mi się podoba.:)
    Dałabyś mi link do tej piosenki? I czy mogłabym opublikować ją na fb???

    OdpowiedzUsuń
  9. Ok to dodaj i ja i tak bedę cie odwiedzała;)

    OdpowiedzUsuń
  10. widać, że w to co robisz wkładasz mnóstwo serca :) podoba mi się to jak śpiewasz. zazdroszczę ci, bo ja nie śpiewam ani nie gram na żadnym instrumencie. ogólnie zazdroszczę takim osobom, dla których muzyka tyle znaczy i sami ją próbują tworzyć. sukcesów życzę :)
    btw. dodaję do obserwowanych, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooooo, jak ja się cieszę, że ktoś załozył blog o takiej tematyce :))) Będe wpadać często
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  12. łał, jestem pod wrażeniem, piękny głos! odważna jesteś:) zdecydowanie dodaję i będę śledziła wpisy! pozdrawiam P.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spoko :)
    Kiedy nagrasz jakieś nowe covery?

    OdpowiedzUsuń
  14. To u z zarz dodaję na fb.
    Często na fb dodaję jakąś muzykę którą lubię a twoja seryjnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. dodajemy do obserwowanych :)

    zapraszamy kandrr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. www.sarahkeylej.blogspot.com
    ZAPRASZAM!
    napisz coś o moim bloguprosze . Rób to co kochasz bo wychodzi ci to :)
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. masz naprawdę świetny głos...widać że to co robisz jest naprawde szczere i płynie prosto z serducha...trochę Ci zazdroszczę, muzyka w moim życiu również jest bardzo ważna..
    powodzenia!!
    i oczywiście będę obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz odjazdowy głos!!!
    Zapraszam do mnie: http://skorupka1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. "Kim jestem? -Nikim szczególnym... ale to co robię sprawia, że czuję się wyjątkowo." strasznie mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś wyjątkowa. Jestem Twoją fanka. Masz ogromny talent.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie, że wpadłaś na prowadzenie bloga! ☺Jesteś młodą, utalentowaną wokalistką. Lubię Twój rockowy styl oraz rockowo-hardkorowe koncerty/piosenki. W wolnych chwilach uwielbiam słuchać Twoich piosenek z epki "Ewelina Lisowska" i płyty "Aero-Plan" ☺ Na koncertach panuje energia i moc, która i mnie udzieliła się podczas koncertu w Częstochowie. Cenię Cię także za atmosferę jaką stwarzasz na scenie, jest w tym trochę tajemniczości. I ♥ like you! ☺

    OdpowiedzUsuń